Wij zijn De Zorgondernemers
Samenwerken, inspireren, elkaar aanvullen en versterken, groeien en succes delen, zorgorganisaties verder helpen, dat is wat De Zorgondernemers doen.
Hieronder vind je onze profielen en kennisgebieden. We gaan graag in gesprek!
Marleen Hendriks
Met een verpleegkundige achtergrond, aangevuld met bestuurskunde en werkervaring als managing consultant slaat Marleen moeiteloos een brug tussen werkvloer, directie en bestuur.
Ooit zelf op hoog niveau geturnd traint Marleen naast haar werk jongeren in Acrogym. Marleens’ collega’s omschrijven haar als ‘empathische manager met een topsportmentaliteit’.
Kortom: een alleskunner, een keiharde werker, met volle overgave werkzaam in de zorg.
Marleen is vanaf mei beschikbaar voor (programma-) managementrollen en projecten die raken aan netwerkzorg, ouderenzorg, GGZ en ziekenhuiszorg.
Willem Teunissen
Na een studie Technische Bedrijfskunde verloor Willem Teunissen zijn hart aan proces- en capaciteitsmanagement in de gezondheidszorg. Technische- en financiële analyses in Excel, EPD, BI of ander systeem, met daarnaast het vermogen om ingewikkelde zaken begrijpelijk uit te leggen en te visualiseren vormen de kern in Willems opdrachten.
Willem is een toegankelijke expert, kan complexe materie helder presenteren en is een echte ‘wizzkid’. Deze bijzondere combinatie heeft al bij veel zorginstellingen tot een stevige verandering en verbetering geleid.
Itske Lindhout
Als politicoloog zette Itske Lindhout 20 jaar geleden de eerste stappen in de primaire ondersteuning van de gezondheidszorg. Zij werkte met zorgverzekeraars, branche- en beleidspartijen aan registratie- en bekostigingssystemen voor ziekenhuizen, GGZ, FZ en categorale instellingen.
Itske is gefascineerd door veranderingen in beleid, financiën en technische ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor zorgorganisaties en medewerkers. Inmiddels werkt zij ruim 10 jaar als programmamanager en consultant in diverse sectoren in de zorg. Enthousiasme, betrokkenheid en doorzettingsvermogen kenmerken haar persoonlijkheid. Visievorming, overzicht houden, veranderingen in gang zetten en mensen meekrijgen vormen de kern van haar opdrachten.
Christiaan Verschoor
Met een opleiding als maatschappelijk werker, aangevuld met organisatiepsychologie weet Christiaan in een gesprek snel tot ‘de vraag achter de vraag’ te komen. Luisteren zonder oordeel, structureren, geduld en oog voor de eigenheid van mensen kenmerken zijn werkwijze. Christiaan begeleidt diverse PGB cliënten als maatschappelijk werker.
Daarnaast is hij als consultant werkzaam in diverse IT- en organisatie-adviestrajecten.
Christiaan is door zijn achtergrond breed inzetbaar voor eenmalige, tijdelijke of langdurige werkzaamheden op het gebied van organisatieverandering, procesoptimalisatie, IT-implementatie en begeleiding.
Petra Brand
Opdrachtgevers zeggen over Petra:
“Petra is een HR-professional met daadkracht, lef en kennis van zaken. Ze schakelt snel en weet velerlei vraagstukken op te pakken en op te lossen. Petra schroomt niet zich uit te spreken als dit de situatie verder helpt. Voor mij als leidinggevende van het HR Advies team was het een ‘feestje’ om haar in mijn team te hebben en dit werd ook zeker zo beleefd door haar collega’s.”
Marieke IJdema, Manager HR Advies Noordwest Ziekenhuis
Kom in contact met Ons
Heb je een van onze mensen nodig? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op.